twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

de la Andreea citire,,

asta este ce mi,a skris Andreea astazi,,,pt mine e interesant pt ka tre sa fiu atenta,,,nsh pentru voi,,,la sf mai multe comentarii,,,

1. DECI BAGA LA CAP SI TI AM ZIS AI GRIJA CAND PLANGI SI TE PLANGI LA ALTII CA II BAGI IN PAMANT INAINTEA TA FARA SA REALIZEZI

2 BAGA LA CAP SI AI GRIJA CAT PLANGI SI IN CE MOMENT O FACI SI CAND SA TE OPRESTI

3. E MULT MAI COMPLICAT DAR TINE MINTE UN LUCRU DACA O SA AI VREO RELATIE SAU CEVA DE GENU CAND TU PLANGI CELELALT SE SINUCIDE CHIAR DACA NU O VEZI

bine,,,aici e vorba deEMPATIE,,,kare daca o ai,,,ori incerci sa o controlezi, ceea ce e foarte bine, ori o lasi frau liber si ajungi la situatia 3...eu una sufar la problemele altora enorm, dar eu ma hranesc cu suferintele altora, incerc sa fiu un magnet kat mai mare ka sa atrag problemele celorlalte pt a le rezolva sau doar a le asculta pt ka stiu ce inseamna sa suferi ani fara sa poti vorbi,,,dar chiar daca las frau empatiei stiu sigur ka pe mine nimeni nimik nu ma va baga in pamant datorita suferintei lor,...dar altii din pakate nu pot sa pastreze o granita intre asumarea suferintei altuia si disperarea fata de suferinta celui de langa tine, astfel inkat sa ajunga sa se sinucida (fizik/psihic/moral)

Multumesc Andreea pentru toate lectiile care mi le oferi :)

0 comentarii: