twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

"Zbor in bataia sagetii" - H.R. Patapievici


Epigraf:

Un om este ranit de o sageata otravita. Cei apropiati cuprinsi de disperare, aduc degraba un doctor.

Sa ne imgainam insa ca acel lovit de sageata va respinge orice ingrjire, strigand:

"Nu voi lasa sa mi se smulga din trup aceasta sageata inainte de a sti cine m-a lovit, daca e un ksatriya sau un brahman, care este famila sa, daca e inalt, scund, sau de statura potrivita si din care anume tinut se trage. Nu voi lasa sa mi se scoata aceasta sageata inante de a sti cu ce fel de arc s-a tras asupra mea, ce coarda avea arcul, ce fel de pana avea sagata si din ce material era slefuit varful sagetii."

Adevarat va spun, un astfel de om ar muri inainte de a cunoaste toate aceste lucruri, care nu i-ar sluji la nimic


Concluzia mea: nu va indeletnici in mestesugarea gandurilor si faptelor mediocre, ci incercati sa fiti cat mai desavarsiti in ceea ce conteaza cu adevarat! :)

P.S. oamenii care raman la un nivel jos al cunoasterii, vor muri inainte sa "intalneasca" lucrurile care-i pot implini spiritual...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!