twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

umilinta sau kuraj,,

daca am putea lasa sufletul in libertate sa se exprime el pentru noi,,daca am lasa frau liber sentimentelor, gandurilor, reactiilor sau sufletului cred ka am fi fost mult mai calzi, mai apropiati,,,

cateodata imi doresc sa pot sa exprim exact ceea ce simt mai ales in fata anumitor persoane, ka astfel sa poata si ele actiona, poate, conform dorintelor si asteptarilor mele,,,de ce ne este frika totdeauna sa fim deschisi, sa fim extrem de sinceri,,de ce nu ne este frika insa sa jignim, sa uram?

stam ka ulii si asteptam fiekare miskare gresita a cunoscutului pentru ka ulterior sa.l etichetam,,suntem mult mai "grabiti" in a aclma in mod negtiv un om de langa noi decat sa,i prezentam atuurile. Pote ca daca am fi mai deschisi, nu s,ar mai ivi greselile de orice tip...

atunci kand simtim nevoia sa vorbim pozitiv, ne este jena, ne este frika, suntem retinuti...foarte retinuti,,,dar nu pierdem? sau zicem, "ah, lasa, miine ii zik, miine am sa vorbesc" - povestea cu exprimatul sentimentelor fata de cineva o am de ceva ani,,,dar nu reusesc, nu pot, este ceva ce ma retine, probabil si frika de kum va receptiona si ulterior reactiona persoana fata de care vrem sa ne exprimam fiekare din noi...

1 comentarii:

Anonim spunea...

una dintre calitatile omului este aceea de a repera mult mai usor defectele celuilalt si de al jigni decat de a spune un cuvant frumos despre celalalt! stiu si eu sunt una dintre cazurile repezite sa zic cuvinte negative, dar in sufletul meu am numai cuvinte de lauda care mi e f greu sa le exprim! cu timpul sper sa ma corectez:)