twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

bilutze colorate de data asta,,,

o noua zi, o noua intamplare...

venind pe Ion Mihalache, de la Motoare, ajung in dreptul D-nei pentru cunoscatori/ blocului turn cel mai inalt din Bucuresti (zona Piata Victoriei) si la un mom dat aud niste bile cazand in jurul meu,,,initial am zis k a inceput sa ploua, dar le simteam kum treceau pe lnaga mine ku foarte mare viteza. M.am speriat si am cautat sa ma ascund si sa ma intorc cu spatele sa nu ma trezesc ku vreo bila in fata. Una din bile m,a nimerit pe gamba piciorului drept,,so, atentie kat de tarziu noaptea ajungeti sa mergeti pe strada ka se trage ku pistoale ku bile,,,

si akum ma ustura piciorul si am si o ciupitura maaare si rosie,,,

se pare ka intr,adevar ies prea mult pe afara,,,

2 comentarii:

raluka spunea...

la ora aceea tarzie in noapte copiii nu ar trebui sa faca nani? deci, posibil ca niste adulti sa se joace cu pistoale cu bile:)) daca este stresul prea mare...oricum, in ultimii ani am observat ca nu mai poti merge linistit pe strazile din Romania: ori se ia cineva de tine, ori te injura cineva, ori te loveste cineva...:((

Iaţcu spunea...

Acum intelegi de ce prefer bilutele alea facute intre dejtu' "aratator" si cel "mare"?
Is inofensive, verzui colorate, molcute, declicioase chiar.