twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

"Daca vrei cel mai bun loc din casa va trebui sa muti pisica".

Am primit de ziua mea de nume de la "un Raluk :P", akum vreo 3 sapt un mini tablou,,ka altfel nu am kum sa,i spun,,cu magnet de pus pe usa de la frigider pe care scrie: "Daca vrei cel mai bun loc din casa va trebui sa muti pisica". Numai cine nu are pisica nu poate intelege pe deplin insemnatatea si adevarul acestui "citat".

M-a amuzat tare mult cand am citit prima data, mai ales ca in dimineata respectiva avusesem eu o "discutie" cu motanul meu sa se dea jos de pe canapea sa stam si eu si tatal meu, pentru ca urma un meci de rugby :P. Canapeaua fiind cea mai mare, cea mai larga era pentru motanasul, dar si pentru noi cel mai bun loc unde ar fi putut sa motaie. Desigur ca nu s-a dat si a trebuit sa ne asezam pe cele doua fotolii, pentru ca la mine motanul nu numai ca este foarte respectat dar si venerat, asa, ca la egipteni :P (exagerez, dar foarte putin), astfel ka domnul Kitty, are fotoliul lui, scaunulu lui din camera mare, are scaunul lui si din bucuatarie si din dormitorul mamaei si are si baia lui. (noroc ca avem doua bai :D). Si cand il cautam si il gasim pe unul din aceste "spatii" spunem e pe "fotoliul lui"/sau e in "baia lui Kitty" - asadar cine mai are asa motan? ;))

Nu,i o nebunie :D, daca asa va imaginati, e doar o normalitate, ka dovada ka vedeti ce adevaruri se skriu:

"Daca vreiti cel mai bun loc din casa va trebui sa muti pisica". - NU uitati!!

(acum tablouasul il am ku mine, in germ, sta chiar langa laptopul meu, amintindu,mi sa am mare grija unde ma asez ca sa aiba lok pisika)

(glumesc - aici nu am pisika,,,)


1 comentarii:

raluca spunea...

mai am putin si plang...eram intr-un magazin: asteptam pe cineva si trebuia sa pierd putin timpul, si am vazut magnetelul si m-am gandit la tine;) si trebuia sa ajunga la tine...si...aceasta este povestea! dar nu am crezut ca vei scrie de el...