twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

intelegerea suferintei,,,

Alea iacta est: nu se poate schimba mai nimic, pt ca firea omului nu se schimba, chiar daca se spune ca suntem "constructia" oamenilor pe care i-am intalnit...

...cand cineva sufera niciodata tu nu vei putea sa,i atungi nivelul suferintei, deci, astfel nici sa-l intelegi. Atunci, nici tu nu cere intelegere de la celalat! Numai atunci cand poti suferi la fel ca celalalt, desi problema nu este a ta, numai atunci poti "avea" pretentiile de intelegere!


1 comentarii:

Michael spunea...

Interesantă serie de articole. Mi-a făcut plăcere să le citesc, chiar dacă nu am posibilitatea să le compar cu alte surse. Totuși, într-un fel, mă surprinde ideea de fanatism. Să fie oare toți imposibil de convins că se poate și altfel? Printre altele, încă mă îngrozește statutul femeii din statele arabe, iar faptul că sunt educate să își accepte soarta... Cu siguranță doar ajutoarele materiale nu vor schimba prea repede asemenea raționamente.