twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

^^ i just want to give up ^^

Voi? ati renuntat vreodata? ati renuntat vreodata sa mai luptati?

Atunci kand esti in protectia cuiva nu vezi raul de dinkolo de el...dar kand protectia s.a uzat si ramai descoperit vezi, chiar langa tine, toti oamenii rai...aici m,am izbit de multa indiferenta, ignoranta nepasare, ridicare din umeri, dezinteres si nu exagerez daca spun "rasism" (bine nu in forma sa ca definitie integra, ci la nivelul de comunikare dintre un V-european si unul din E.).

Ma uit la bagaje, si am impresia ka imi zambesc, parka s-ar bukura daca "ar pleka odata ku mine"...s-au pliktisit probabil si ele de camera asta si de "vederea" unui singur stapan...pana si ele doresc si spera la mai mult..in fiekare zi imi fac cu ochiul si imi transmit dorinta de pleka ku ele,,,intr,o lume care poate nu va fi mai buna...sau...stiu eu?

Nu mai visez...la succes...la reusita...si la toate avantajele care le,as avea dupa acest drum...as vrea sa dorm, si sa ma vad pe o pajiste sau intr,o gradina plina de flori in kare sa alerg nestingherita, sa simt ka pot kuprinde pamantul, sa fiu alintata de razele soarelui si sa raman in visul asta...si sa ma trezesc intr,o alta lume, o lume in primul rand onesta, onesta cu sine si apoi fata de restul...

Merg mai departe in spiritul inertiei,,,si atat,,,pana la kapat,,,adika pana la prima statie,,,unde va fi ea, akolo voi kobori,,,fara ezitare, incercand sa multumesc Domnului pentru acest drum de aproapte doi ani in kare am vazut multe, am auzit multe si nu in ultimul rand in care m-am schimbat,,,

"Putea sa fie mult, nimik n-a fost..."


0 comentarii: