twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Mama lui Boc cel mic...

sursa: http://www.catavencu.ro/mama_lui_emil_ce l_mic-5097.html


Pe o stâncă neagră, într-un vechi sătuc,
chiar într-o căsuţă, lângă un pătuc,
plânge şi suspină o bătrână mică,
care are fiul cât un puştiulică...

Căci la guvernare fiul ei iubit
a plecat aseară şi n-a mai venit.

Celularul sună, noaptea jumătate.
Nu-i semnal, şi totuşi:
– Oare cine-i, frate?
– Eu sunt, bună maică, fiul tău dorit,
n-a mai mers Taromu' şi n-am mai venit.
Sun din Capitală, voi fi premier.
M-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
Căpi tan e dânsu', e ca la armată.
Mica mea oştire fuge sfărâma tă.
Vine criza, foamea, oamenii mă-njură.
L-am servit pe dânsu', m-a mâncat în c*r.

- Ce spui tu, străine?
Emil e departe,
cică de Băsescu nu se mai desparte.
Am crezut că-i glumă, de era să mor.
L-am văzut aseară la televizor.

Emil e cuminte, nu e derbedeu.
De eşti tu acela, nu-ţi sunt mamă eu!
Lasă-mă cu Zeus, fincă omul chel
se joacă cu tine cum do reşte el.

Te-a numit pe tine după Stolojan.
Crezi că e pe bune?
Te-a luat de fazan.
Am vorbit cu tac-tu, ascultă-l pe moş:
după tine vine Leana lu' Cocoş.
Du-te la Bă sescu, fă-i un ultim sluj,
apoi ia Taromu', să te-ntorci la Cluj!

0 comentarii: