twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Dar nu esti tiganca! Ma-ta!!! :D

Ma duc si eu azi, ca tot omul cinstit, sa-si plateasca darile, mai ales ca daca am lipsit vreo 3 sapt din Germ, evident, scrisorile si datoriile s-au inmultit!

Ajung la banca, ii zic respectivei ca vreau si eu sa fac un X transfer, completez hartia lui peste, evident ca intre timp, se poticneste la numele meu, dar deh, ce sa-i faci...

Si spre sfarsit, functionara de la banca, ma intreaba, de unde esti. Ii raspund, fara nicio ezitare, jena, rusine sau chestii din astea: din Romania. La care, tipa: dar, nu esti tiganca!!!!

E! aici, m,am gandit eu in cateva fractiuni de sec: ori o injur, dar mi,era ca ma da afara pe usa, ori ii raspund conform intrebarii ei, ori raspund umil si civilizat. Am ales initial varianta a 2.a: si i-am raspuns, da nici Dvs nu sunteti tiganca. La care tipa, raspunde: intrebam, ca vad ca nu aveti comportament de tiganca. Iar eu i-am spus, pai, tiganii is indieni, iar noi nu avem nimic de aface cu cultura si civilizatia lor, cu atat mai putin cu obiceiurile si compartamentul lor. Am mai adaugat, pentru cultura ei generala, si asa minima, ca aterizara pe meleagurile noastre cam acum 2 secole, pentru a fi sclavi!!! so...ciocu mic! :((

A mai imbarligat ea ceva de Ceausescu, dar nu am inteles ce...oricum, la faza asta, chiar daca intelegeam, nu obisnuiesc sa vorbesc despre subiectul asta, ca nu am trait acele vremuri pentru ca eram un pitic :P

Eh, am plecat cam catranita si cu lacrimi in ochi, dar na, asta e! Nesansa de a te naste roman! Daca pana acum nu aveam niciun stres si nicio ezitare in a declara ca-s romanca, de acum ma voi gandi de 2 ori inainte! :(

Sac!

0 comentarii: