twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

un inger,,,

intr-o zi, mi-a venit un gand, o dorinta...si chiar daca n-o pot indeplini, ea ramane acolo, intr-un colt, parasit de ceea ce contiinta decide sa fac.

Imi imaginam ca mi-as dori sa fiu un inger, un inger care sa penduleze intre existenta lui Agnes si a lui M.E., pentru ca sufletul meu doreste sa se hraneasca cu implicarea in viata lor. Nu as vrea sa ocup timpul lor, nu as vrea sa stie despre mine ca "vin", ci sa pot sa rezolv tot ce in familia lor nu reusesc sa faca!

Cand i-am zis acum un an lui Agnes, a inceput sa rada - spunandu-mi ca e foarte interesant modul cum am privit lucrurile. Iar M.E a reactionat astfel: "un mod plastic de a vedea viata"! - doar ca am ramas cu cuvintele, atat...

Si acum vreau sa fiu acel inger....

0 comentarii: