twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

cutitul norokos,,,

daca,i bal, bal sa fie,,,
e meci de fapt: dinamo-rapid (scor pauza 2.1..hehe..eu,s dinamovista) si na,,fiind meci, toate activitatile mele inceteaza...singurul lucru ku kare ies din tipar kand urmaresc meci este ka nu konsum bere ;))...ar fi si ciudat, sg aici in cam sa,mi iau bere si sa beau,,:))
asa si kum ziceam,,,
trebuie sa dau niste explikatii ce au venit de la "Mihaitza" legat de ce am skris in textul de mai sus: daca merita ku adevarat sa faci pe "eroina", nu Mihai nu merita. E o prostie imensa,,,stiu,,,dar kand vad ku ochii mei ka cineva e furat sau batut sau stiu eu ce, nu pot sa ramane impasibila,,,dar stai linistit, ka societatea de azi mi,a aratat ka nu trebuie sa ma komport asa si ce am facut akum, am facut,o in Germ,,,sperand ka poate aici oamenii nu,s asa,,,desi,,,nu stiu,,,

eram prin liceu,,,si veneam io destul de obosita dar in acelasi timp inkantata, pentru ca veneam, cu vioara in spate, de la orchestra. zik inkantata, pentru ka sa canti intr,o orchestra este poate una din cele mai interesante si aparte experiente care le pot avea tinerii si nu numai...

eram in autobuzul 282, venind dinspre gara. Il vad pe un barbat, poate ku juma de kap peste mine, ka isi infingea degetele alea jegoase in geanta unei femei. Eu, marea luptatoare pentru egalitate si dreptate a lui peste ii fac semn kukoanei pagubite katre geanta. Si akum surpriza: kokoana zice katre mine: "orikum nu are ce sa,mi fure din geanta". eu in gand "fi,mi,ar bukuria mare sa fie de femeie kretina". evindet, hotu isi indreapta ochii lui de sobolan (astfel ka sigur v,ati dat seama din ce specie de Manus facea parte). Mi s,a facut inima kat un purice mik mik mik...zik - sa vezi ce,mi arde asta. Barbatul catre mine: "e nebuna....".

Ei si de akum sa va povestesc. Kobor eu la prima din autobuz, hotu dupa mine. Ma intork la 180 de grade sa traversez strada, individu dupa mine. Akum incep procesele de constiinta, frustrarile si kum sa scap de el. Ma gandeam in prima instanta s,o iau la fuga, bazandu,ma pe viteaza mea (totdeauna am fo fffff buna la atletism - ca facui kam 12 ani de atletism de performanta), dar ii kam studiasem io constitutia si am vazut ka era destul de atletik si apoi m,am gandit io: fiind sambata, lume nu foarte multa pe strada pe vremea aia iar fuga pe stradute n.o konsideram ka fiind o salvare. Important e sa ramai pe unde e populatie ka la o adika, daca te prinde, makar sa vada cineva kum te omoara...:D
e si dupa ce termin eu de traversat, ma intork ku fata la el, il privesc direct in ochi si decid ka trebuie sa,l konfrunt face to face. Ii zik: "ok, si ce,o sa,mi faci akum?" - exact asa am spus. El a ramas blokat, probabil nu se astepta la o astfel reactie din parte mea...pe de o parte in situatia asta as zice ka daca fugeam era mai naspa, asa, l,am luat prin surprindere si in mijlokul strazii. Apoi vad doi insi: soti si sotie venind si le spun: ka asta vrea sa ma bata (n,am avut curaj sa zik ka l,am vazut furand, ka mi,era ka,l infurii si mai tare). Hotu raspunde "e nevasta,mea, e nebuna, nu vreau sa,i fac nimik". Pt a 2,a oara kand am fo tradata de un roman de al nostru,,,halal romani pt ka suntem cei mai egoisti, indiferenti, nesimtiti si individualisti specii de oameni. Tinerii merg mai departe uitandu.se la noi ka la o piesa de teatru proasta. Kand am ramas iar numa ku el: io iar il intreb: "ok, si ce ai sa,mi faci". e si akum e mom kare m,a markat pt fff mult timp. am visat nopti intregi momentul: tipul ridika mana stg si imi arata intre degetul mare si degetul de la mijlok in cutit zimtat si,mi spune: "as fi putut sa te mutilez pe viata ku kutitu asta, il vezi? data viitoare n,am sa te mai iert". Am ramas ku kapul sus si simteam ff multa putere de a.l konfrunta, desi numa sufletul meu stie ce am simtit in secundele acelea,,,Stiu ka atunci a fost D.zeu cu mine, pt ka oamenii creioli nu iarta niciodata...
Si a plekat,,,,

Apropos: akum trebuie sa ascultam de 100 de ori pe zi in autobuze si metrouri: kand asistati la actiuni necrestinesti in autobuze "nu ramaneti impasibili" - RAMANETI IMPASIBILI daca vreti sa ramaneti intregi...romanilor le taraie fundu de frika kand sub ochii lor se petrece astfel de evenimente. Probabil problemele de zi ku zi a lor, grija pt ziua de "azi" ii fac sa fie asa. Dar pentru ca asa reactionati si ganditi ka trebuie sa aveti pielea salvata, atunci nu va asteptati sa sara altii in ajutorul vostru daca veti patii la fel!!!


1 comentarii:

Michael spunea...

No apăi măi "Lenuţa", data următoare să nu te mai joci de-a hoţii şi poliţiştii că e periculos :D