twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

despre Peter Herbolzheimer


De un an ascult jazz. Cineva de aici, din Germania, Andreas, mi,a inspirat aceasta bukurie si placere de a incepe sa,mi kolectionez CD-uri cu acest gen.

Unul din preferatii mei este Peter Herbolzheimer, unul din personalitatile cele mai markante ale muzicii europene, ce a adus un surplus de frumusete stilului jazz.

Chiar azi am aflat, foarte surprinsa, ca este roman, nascut in Bucuresti, in anul 1935. A emigrat dupa cel de-al-lea Razboi Mondial in Germania de V, in anul 1951.

In 1969 incepe sa urce pe treptele successului si a recunoasterii sale ca un muzician foarte talentat, infiintand formatia Rhythm Combination&Brass, trupa cu care a avut un real succes. Astfel se nastea un nou stil de jazz al seclului XX: jazzrock. In anul 1987, infiinteaza o noua trupa de jazz: Bundesjazzorchester sau pe scurt: BuJazzO.

Pe langa postura de dirijor, Peter Herbolzheimer este si un apreciat compozitor si aranjor.

In prezent se ocupa de grupul European Jazz Orchestra, infiintat de fundatia Swinging Europe din Danemarca.

Melodia mea preferata: Mountain Dance. Desigur ca am luat de pe youtube compozitia pentru a va face o mica idee :P




http://www.youtube.com/watch?v=XU56OU_KSUY&feature=related

0 comentarii: