twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Cololat!

Cu ocazia lui Dolly, stateam si ma gandeam oare de cand nu am mai decupat sau colorat. Stiu ca de colorat mi-a placut de cand ma stiu, de decupat, mi-o placut dar culmea!! nu prea aveam rabdare. Bine, nu stiu exact cum se imbina placutu cu rabdarea, dar la mine orice e posibil,,,

De decupat nu-mi aduc aminte ultima data, desi mi,am stors creierii azi toata ziua sa-mi reamintesc, chit ca trebuia sa fac total alte chestii, ba chiar si la cursu de germana numai la asta m-am gandit ;)).

Insa, imi aduc aminte cand am colorat ultima data. Si o sa fiti foarte surprinsi. Nu acum 100 de ani, cand masnia se folosea pe Luna si PC-ul prin azilele de nebuni, ci chiar cand eram prin clasa a 12-a s-a intamplat minunea, cand fosta mediatoare de englelza (:D) m-a rugat, daca am rabdare, sa colorez pentru baiatul dansei, care era pe vremea aia in cls. a 7-a, ceva de genul asta:



Doar ca era cu model, era mai migalos,,si profei de desen, desigur ca nu-i trebuia numa una bucata, ci, din cate imi aduc aminte, vreo 5. Asa ca m-am apucat eu de 3, D-na de 2, dupa timp si rabdare. Mie mi-o facut deosebita placere, ca va zisai imi place sa colorez, doar ca la un moment dat am vazut numa cerculete si modele colorate si m-am orpit. De atunci nema puterinta -> nema colorat!

Dar de azi, facem colectie! :P eu & Andreea

0 comentarii: