twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

lumea subacvatica

Ieri stand intr-o sala de asteptare vizualizam pe un ecran niste imagini cu viata subacvatica (pesti, balene, corali, plante,,,etc) absolut superbe,,,

Recunosc, niciodata nu m-a impresionat lumea asta, ba mai mult nici nu prea m-a interesat :P, fiecare cu interesele sale si nici nu mi-am dorit niciodata pestisori sau broscute sau minunatii din astea (poate si pentru ca ma deprima cand vad orice animal aflat in singuratate in captivitate), insa imaginile de ieri mi-au dat ocazia sa reflectez la o idee:

- teritoriile unde omul nu a avut acces sa-si puna la dispozitie creierul, prin case sau constructii sau a fost limitat in a-si desfasura lupta de a fi proprietar peste tot, raman pe departe cele mai frumoase, pure si colorate spatii...

Asa ca omul nu este decat un mare daunator, degeaba am ajuns la anumite evolutii stiintifice daca nu stim sa ne limitam!!! Noroc ca suntem limitati, insa, macar atat, ca altfel cred ca pana acum am fi distrus tot!!

2 comentarii:

Michael spunea...

Chiar și indirect, mediul acvatic s-a schimbat mult în ultimele decenii din cauza poluării terestre...

Momo spunea...

da..
exemplu clar:
se spune ca in 20-30 de ani, viata subacvatica din Marea Neagra va disparea total datorita poluarii cu hidrogen sulfurat ..

Eh,,,e aproape de om,,,eu ma refer la spatiile alea inca fffffffffff departe de "animalul -om"