twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

unde e strada "Gheorghefusului"?

(miine bag poza :P)

haha,,

aud sunetul de la mobil-ul orange, semn ca e mesaj: puteau fi 3 varinate: Daniela (cel mai putin probabil), Agnes sau Orange (cel mai posibil). Cand de fapt niciunu din astia. Bine, pana sa apuc sa sar din pat, unde am peste tot foi, creioane, mini-calc, caiete, dex, patura,,etc,,am injurat un pic :P ca trebuia sa-mi dezordonez dezordinea.

citesc mesajul:

"strada Gheorghefusului, nr 4, sector 5" ("Gheorghefusului" intr-un cuv, atentie!!). Ma tot gandesc eu cine o fi,,daca e vreo greseala, ma rog...Dau "guagal" sa vad ce o fi pe strada Gheorghefusului/ Gheorghe Fusului/doar Fusului. Nu gasesc ca strada ar exista undeva prin Bucuresti...in fine,,mai stau ce mai stau, nu prea voiam sa cred ca a fost o greseala, desi clar nu asteptam niciun mesaj, mai ales de genul asta, asa ca dau repede iar pe "guagal", numarul de tel, ca deh,,,cat la 100 de mii ai noroc sa nimeresti!!

Ei si uite ca am nimerit pe un nenea tocamai de la firma asta din "Iesi":


(cica nu fac reclama)

Probabil trebuia sa ajunga mesajul la vreun client, doar ca de data asta, sigur l-a pierdut >:).
In speranta ca va fi zburat din firma, in special ca mi-a perturbat linistea;)), imi urez mie mai departe succes la invatat ;))

0 comentarii: