twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Si Fi

ba, nu stiu cu cine votati, dar eu stiu cu cine votez, chiar daca nu ma duc la vot! :D

Nu am nimic cu Domnul Traian Basescu, el vrea sa fie baiatul bun, doar ca nu-i prea iese, in fine, nu e treaba mea, treaba mea cica, deocamdata, e sa vad ce face Angela Merkel...

Dar azi, Domnul Traian Basescu a avut o replica geniala, care va ramane printre multe altele in analele politico- mioritico- doinico- romanesti (dau voie sa ma corectati!!!) precum: "Goagal", "Succesuri" (nu garantez ca Elena Basescu stie ca se scrie cu 2 de "C", astfel as putea scrie si mai simplu pentru neuronul ei: "Sucesuri")

Azi insa, ne inclinam, clatinam si clatim creierii in fata/cu un nou gen literar, si anume: genul literar "Si Fi".

Cine o sa-mi gaseasca o carte specifica genului literar Si Fi, promit sa-i daruiesc o "Dolly", asta daca Doamne iarta-ma, nu s-o fi gandit Domnul Traian Basescu la (SIDA) Sifilis,,,sau poate la bine cunoscutul High fidelity (hi-fi), desi in contextul respectiv nu aveau nicio legatura, singura varianta plauzibila ar fi ca dansul sa fi descoperit un nou gen literar si nu stim noi, astia, mai fraierii de la poalele Romanikai.

Ma si nu stiu cum o gafeaza de fiecare data cand isi anunta conferinta de Presa la Palatul "Cotro"-pitorilor, pardon, Cotrocenilor!

Declaratia ad-literam:

"Dl. Nastasiu este penibil încercând să devină autor de cărţi sifi (sic!), care fac rău şi ţării discredizeză instituţiile statului român", a afirmat Băsescu.

Bine, saracu de el, voia sa zica "Se Fe", dar era prea emotionat si necajit!

P.S. Am scris "Se Fe" ca pentru Domnul Basescu, nu Sci-Fi. Chit ca stiu ca Domnul Basescu imi viseaza si noaptea blogul :))

0 comentarii: