twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

"Eu cand vreau sa fliuer, fluier"

Marturisesc ca de abia astept sa vad filmul. Ma bucur ca am sansa ca intr-o saptamana sa-l pot viziona chiar aici, in Neubrandenburg, la 2 ore de locul in care, acest film a fost distins cu premiul "Ursul de Argint" la Festivalul de Film Berlinala, de la Berlin.

Am citit in multe ziare ca filmul a fost primit cu entuziasm si cu aplauze dupa rularea acestuia in cinematrograful Festivalului.

Eu am vazut pasaje destul de lungi, date pe RTL, dar nu tot filmul. As spune ca actorii romani, si in special regizorii romani, isi confirma valoarea si versalitatea in aceasta pelicula.


P.S. ca sa nu mai zic cat de mult imi place numele filmului, chiar daca initial m-a dus cu gandul la o total alta tema

P.S. de cand am dat de gustul vizionarii filmelor, recunosc ca am facut o pasiune pentru filmele romanesti :D (exceptie filmele lui Sergiu Nicolaescu!!!)


0 comentarii: