twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

"Marina Voica - Si afara ploua ploua"


Intru-un colt de cafenea
Langa geam, la masa mea
S-a oprit si m-a privit
Doar cu ochii mi-a zambit
Si mi-a spus ,ca-ar vrea sa bea
Doar o ceasca de cafea
Si nu stiu cum sa-ntimplat
Langa mine s-a asezat

Era zvelt, inalt,frumos
Ochii verzi ,dar ce folos
Dupa mana ,ce pacat
Am vazut ca-i insurat
Timpul repede trecea,
Printre vorbe si cafea,
Si deloc n-am observat,
Ca demult s-a'ntunecat

2XREFREN:
Si afara ploua,ploua
Si-i trecut de ora noua,
Noi vorbim cu mare arta
Despre una ,desprea alta,
Si nu stiu de ce anume
Nu va pot spune pe nume,
Insa in privirea noastra
Nu e loc de dumneavoastra.

In micuta cafenea
Langa geam la masa mea
Cu o ceasca intre noi
Am rams numai noi doi
Imi vorbea de vraja mea
Mai putin de viata sa
Si deloc n-am observat
Ca demult s-a'ntunecat


REFREN2 :

0 comentarii: