twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Pensia contributiva...

Da, sunt ff suparata si ingrijorata de ceea ce se intampla in Romania, si sunt unul din acei putini studenti din Germania care doreste sa se intoarca...dar unde?? unde??

Cretinusmul cu Pensia contributiva - asta e de la Boc citire: "fiecare sa aiba pensia atat cat va contribui in perioada in care va fi angajat", dupa modelul din V, evident!!

Chestiunea asta ma sperie cel mai tare!! Aproape ca ma deprima si ma face sa ma ingrozesc si sa-mi pun intrebarea: "sa fiu chiar atat de nebuna sa ma mai intorc? - pai ma arunc singura in prapastie"

In Romania, salariul net: 842 de mii (204 euro +TVA), fata de Germania cu 1.300 euro (917.9808RON!!! + TVA).

Pai daca am salariul, rontujit, de 8 mil 500 si de platit chiria in jur de 4 mil- 5 milioane, raman cu "enorma" suma de 4 milioane de haleala (115 euro + TVA). Pai sa.mi zica si mie Boc-Poc ce mananc eu de 100 de euro? ca 15 euro ii dau la taxe, impozite etc...

Poi no, daca eu de abia mananc de 100 de euro, de unde sa mai am sa dau si pentru contribuia la pensia mea de peste 40 de ani???

Ce or sa faca cu noi? or sa ne arunce la cos? or sa ne impuste? or sa ne lase sa murim de foame prin case (ma rog, care o sa mai aiba), prin metrouri, ghetouri, etc?

Eu nu stiu, oamenii astia cu ce gandesc!!

Sunt ingrozita mai mult ca niciodata!! :((

A! si era sa uit!

Urasc, efectiv urasc sa aud cand se spune: "fiecare primeste salariu dupa munca sa"!!! cum adica?? toti oamenii, fie si femei de servici, fie si functionari la nu stiu ce institutii, muncesc min 8 ore pe zi!!! cum adica? ala ca e la Parlament sau ca e Magistrat sa primeasca mult mai mult, ca vezi Doamne functia sa e mai smechera? Da ce a facut in plus fata de mine? parca tot bac-ul, tot 4 ani de facultate a facut ca si mine, nu?

Sfidare, efectiv, sifdare si nesimtire!

0 comentarii: