twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

ziua mea,,,

si trecui si de 25 de ani,,, :( trecui de un prag...

multumesc mult celor care nu au uitat de mine desi sunt asa de departe :(

multumesc, in ordinea in care am primit urarile: Ralucai (pt vorbele ff frumoase), inca de la 3 dimineata :)) nu avea somn :P, Mihaelei la 8 dimineata pe mail, Andreei (live voice mess), Roxanei(pt vorbele ff frumoase) pe mail+facebook, lui Mihai pe mess + mob, Silviei (mess) iar acum urmeaza surprizele: David (facebook), Dan (mess), Iuliana (mess), Ana V (mess)....

M,am simtit cu astfel de urari mult mai ap de rom :(

Marile dezamagiri, care fac sa-mi umbreasca si sa-mi faca ziua extrem extrem de trista,,,persoanele cele mai dragi mie: D-na si Agnes... :(((( nu am sa uit niciod,,si sigur am sa le bat obrazul,,,veryy sad...ai un sent de atata tristete cand vezi ca oamenii pt care efectiv ai cele mai dragi si mai apropiate sent, tocmai ele sa uite,,,in fine,,,trist,,,pentru mine,,chiar daca vi se pare absurd, dar pt mine is o tragedie,,,o sa va anunt cate ore am plns pt asta,,,


toate persoanele ante-numite vor citi aceste randuri, inclusiv Agnes, iar D,nei ii voi bate maine obrazul,,, :((( poate sunt absurda,,,dar asta e parerea mea!!!

A fo insa o zi faina,,,

Am avuta alaturi 5 oameni simpatici, veseli si foarte deschisi :) care pot spune ca mi,au inveselit ziua,,,manie urmeaza partea a 2,a :D

0 comentarii: