twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

sunt frustrata...

concluziile mele de la ultimile articole:

Fugiti fratilor din Romanika!!!! Cat mai este timp!!!

Este pentru prima data cand pot sa spun ca inteleg pe deplin pe acele femei, unele chiar cu studii superioare, care prefera sa se umileasca si sa stearga WC, podelele, batranii la fund in Germania, Franta, Anglia pentru 1500 de euro decat sa lucreze in Romanika pentru 8 mil 500!!

Este umilitor ce se intampla in Romania..

As zice: mai bine sa mor trista de singuratate, cu dorul de familie si prieteni, in V, dar cu o situatie financiara buna, si cu un anumit statut in societate (ma refer la respect, verticalitate) decat sa mor in Romania saraca, de foame, umilita, folosita pana ultima picatura, uzata!!!

Plsss, faceti tot ce este posibil si plecati!!! nu se merita sa ramaneti in Romania!! Riscati orice, oricat, oricum! Chiar daca ajungeti sa locuiti o perioada in nu stiu ce cladiri, credeteti-ma ca merita..numai asa va puteti ajuta familiile cu adevarat, numai asa va puteti implini financiar, numai asa veti fi repsepctati la adevarata voastra valoare!!

Iar eu, daca am sa ma intorc, sa nu ma judecati :(

Nu vreau sa par acum ipocrita: gen, "eh, ai vazut si tu cum este in V si acum de infoi in pene!!" Nu, eu dimpotriva, am fost o optimista si o increzatoare acerba ca si in Romania, cu studii in V, poti sa te realizezi bine, fara pile!! Insa, nu!! cand vad legile care se doresc a fi promulgate, imi dau seama ca toti din Romania se p..a pe studiile mele (sorry de expresie,dar cum spuneam la titlu, sunt frustrata pentru ca efectiv, vreau sa ma intorc in Romania!).


0 comentarii: