twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Etapa a 3-a a Concursului SuperBlog 2009 (optional)

70 de puncte din 100 :)

De ce cred eu ca ar avea nevoie blogul meu? Intrebare la care trebuie sa raspund pentru concursul organizat de cei de la PCNews.

Pai ar fi bine daca l-as putea intreba direct pe Domnul "Blogger", desi poate ca e mai bine asa, sa nu am posibilitatea de a-l interba, cine stie ce raspunsuri de tip SF mi-ar fi dat :D

1. in primul si in primul rand, un design. Asta e ca si cu casa, daca reusesti sa-ti amenajezi caminul pe gustul si bucuriile tale, cu siguranta si sufletul se simte mult mai implinit, ce deh, vorba aia "nicaieri nu-i mai bine ca acasa". Exact asta simt si eu, ca am nevioie de un design care sa ma implineasca cu adevarat, astfel putand si eu "sa-i ofer la schimb" mult mai multa atentie si compasiune :P;

2. o reordonare a articolelor pe teme, pentru o cautare mai lejera - "etichete";

3. un alt gen de prezentare al conceptului: "about me";

4. rabdare mai multa :P

5. si nu in ultimul rand, timp...

O optiune foarte buna pentru cei care doresc sa schimbe fata unui blog cat mai apropiata de personalitatea si ideile sale, pot alege: Hostway (Web solution) - este considerat cel mai "mare furnizor de hosting din Romania", iar ca exemple de site-uri gazduite de Hostway pot fi amintite: Wikipedia, CNN, Ebay Stores, Fox News, Disney, Trilulilu, BRD, National Geografic, etc.

0 comentarii: