twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Proba a 7.a

Si uite ca am ajuns si la proba a 7.a a concursului SuperBlog 2009, organizat de PCNews.

Prima data cand am auzit de acest brand a fost prin 98, cand eram prin Polonia. Chiar imi facuse impresie de atunci foarte buna, ca dovada ca mi-a ramas de atunci in minte denumirea si asteptam sa ajunga si pe meleaguri romanesti. Ulterior insa, pana sa ajunga pe aici, am plecat din tara, astfel ca urmatoarea mea intalnire cu Real a fost in Viena, unde de asemea era pastrat conceputul de calitate buna - pret scazut. Vara trecuta a fost prima data cand am intrat intr-un supermarket precum Real, din Romania.

Real este mai mult decat un simplu supermarket, asta si datorita 1. site-ului oficial bine construit: http://www.real-hypermarket.ro/ 2. si a celor 4 game de produse - marci proprii, precum: real,-Typ, real,-Quality, real,-Bio si real,-Selection: http://www.real-hypermarket.ro/produse-real/index.html


Real,-Typ:
Majoritatea produselor Real,-Typ sunt realizate de furnizoti autohtoni, astfel ca preturile sunt cele mai scazute, datorita lipsei taxelor de expor, plus lipsa altor impozite. De asemenea, calitatea la aceste produse este garantata. Deci, puteti face economie importanta, pastrand insa nivelul calitatii preparatelor culinare. In aceasta categorie sunt puse la dispozitie produse precum cele care le puteti gasi in piata: alimentare sau nealimentare


Real,- Quality:
In cazul de fata, produsele Real,-Quality sunt provenite din exteriorul tarii, produsele fiind de marca, insa. Preturile prezinta tot valori scazute, iar calilatea este pastrata la nivel inalt. Exemple de produse: pastele italiene, musli, biscuiti fursecuri, mezeluri si multe altele.





Real,-Bio:
Folosind produsele Bio puteti fi sigur de un corp sanatos. Aceste produse nu contin conservanti sau alte arome inutile. Si pentru aceste produse, Real are cele mai bune oferte de preturi.






Real,-Selection:
Grupeaza produsele lux la un pret imbatabil, pentru clientii pretentiosi si rafinati.




In vremuri de criza, faceti un drum la Real ca sa va convingeti!



0 comentarii: