twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Prima halba in Germ!!


azi am facut un lucru pentru prima data,,,

spre rusinea mea, este pentru prima data cand am baut o halba in Germania. De ce spre rusine? pentru ca is de 2 ani pe meleaguri "niemtiesti"... si eu nu consumat bere din nicio halba..

aaaa. oooo...uuu am facut 2 ani de cand is aici???? :-O

Sa va spun drept! acum realizez ca pe 1 Oct am facut 2 ani,,,am crescut mai mare, ca oricum sa cresc mai mic, nu puteam, oricat mi,as fi dorit eu, dar probabil pacatele mele sunt o infinitate si nu merit de la cel de Sus atata indurare :D

Eh, si cum se intmapla minunea? pe la orele 5, orele Germaniei, ca deh, noi suntem mai smecheri ca ceilalti, suna telefonul si nu oricare, cel in care am numarul german, adica O2. Sigur ca m-am mirat, pentru ca pe mine in 100% din timp nu ma suna nimeni, nici pe nr german, nici pe numar romanesc. Alerg fericita si ku satisfactie la telefon ca in sfarsit ma baga si pe mine cineva in seama :)), si cand citesc, Donna, o bulgaroaica venita si ea la studii, prin partile astea alea Germ. "Hallo Elena!! (cintinuarea tot in germ, lol..) Ce faci,,,vorbe din astea goale si fara sens...Eu am chef de o bere, imi zice ea, dar tu?". Pai rusoaicele, lituaniancele si bulgaoriacele, de ce or fi putand avea chef in afara de sex (mai ales ca nu era cazul aici :d)?? DE BERE, LOGIC!!

Ajungem la o cafenea, ma rog, aici le zice Kneipe, sens de carciuma!!!!!!

Si cere bulgaroiaca, pe nume Donna o bere. Chelnarita, o blonda foarte buna :D, inteaba de care? mic, mediu sau mare? Bulgaroaica raspunde: MARE :-O

Apoi ma intreaba pe mine,,si na,,vazand ca tipa mai mult de 45 kg cred ca nu are, am zis ca suport o halba mare...

Primim halbele, care pentru mine erau imense!! ciocnim ca tot omul. App. legat de ciocnit. Aici intr-o astfel de "ceremonie" se spune "Prost" -> no comment!. In bulgara prost din romana = tot prost.

Eu nu ajunsai la juma de halba, ca Donna deja o terminase pe prima...intotdeauna ma simt, pot spune intr,un fel, complexata in situatii din astea,,,cu toti care beau o bere, eu sunt intotdeauna la urma. Dupa vreo 10 min isi mai ia tipa inca o halba. Si ce sa vezi, ca eu nici nu apucasem sa termin halba mea,,ca tipa deja era gata cu halba nr 2. Ma intreaba apoi daca ne mai luam iar eu i-am spus ff clar: NU!!

Si acum, dupa vreo ora juma de cand am terminat halba, ma simt ametita, ca sa nu mai zic ca pe strada simteam cum se invarte pamantul,,,insa Donna nu avea nimic,,,,FRATE!!! ce,i cu fetele astea? de unde is venite?

3 comentarii:

Michael spunea...

Eh, înseamnă că au fost dresate bine :D

Anonim spunea...

Sa stii ca tu ai baut bere si in turnul TV al Berlin-ului, chiar pe 24 decembrie, cel putin eu asa mi-aduc aminte, dar din sticla... :P

Momo spunea...

1. eu intr-adevar ma refeream la prima halba,,,ca asa am mai baut bere din cand in cand.

2. in turnul TV am luat cappucino, daca iti aduci bine aminte,,ca am si pozat cana,,vrei sa-tri trimit poza? :D