twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Stralsund





Mi-am propus minuni semestrul asta :D, pe langa minunea de a termina masterul,,,bine,,din exterior nu pare minune, dar din punctul meu de vedere, exista riscul ca dupa terminarea acestui Master sa nu prea mai ajungeti la nasul meu ;))...


Bun, trecem de momentul asta glorios de sinceritate si trecem la lucruri mai serioase: cum spuneam, mi-am propus sa vizitez o data la 2 saptamani (bine eu mi-am propus in fiecare saptamana, dar voua va spun 2, ca sa nu ma fac de rusine:-$) cate un oras si sa vi si-l arat, un pic asa :P

Incep cu Stralsund, care l-am mai vizitat iarna trecuta (Andreea stie!!!)

Face parte, inca din 2002, din patrimoniul UNESCO, datorita edificiilor sale din sec 18-19. A fost fondat in 1234 si se afla in N-ul Germaniei - port la Marea Baltica.

Poze facute acum o saptamana si ceva:










eh, ma ai au si ei ciorapi expusi la geamuri ;)) (glumesc, era de fapt "reclama" pentru magazin)




Incinta primariei










Muzeul Marii (compus din 5 constructii): era in incinta unei foste biserici.





Zici ca-i piscina pentru mai marii bogatasi :d




Ce se ascunde sub "piscuna" de mai sus









Locul din centru e ocupat de mine! Clar!









Si meniul zilei



Dec 2008:

Poza facuta de Andreea :)

























Muzeul Marii (cladirea principala):















Ce scumpa e creatura asta, as lua-o acasa.................................s-o pape Kitty ;))



Multicolor






Poza asta e una din preferatele mele



Hello, Dolly



Andreea cautandu-l pe Dany (el fiind tot pesti) :))





Stralsund noaptea:




(romanasii voiau sai ei sa introduca intreg orasul Sibiu in patrimoniul UNESCO, dupa 2007 ca s-a terminat balciul cu "capitala eruopeana", doar ca sunt de-acord sa introduca anumite cladiri, dar nu orasul frate!!!suntem departe de ceea ce incercam sa credem...)

0 comentarii: