twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Game Over!

50 puncte din 100 :((

Proba numarul 11 a concursului SuperBlog2009 oferit de PCNews

Uauuu, o proba "perfecta" pentru fete!!!!

Nu joc jocuri, am jucat doar putin NFS si cam atat!! si mai era ceva cu batai,,dar nu mai stiu denumirea :P

Sunt oameni specializati in a crea conditii cat mai performante penrtu ca gamer-ii sa fie cat mai multumiti.

Nu pot spune decat asa: am citit ca vor aparea noi 2 tipuri de placi video:

ATI Radeon™ HD 5870 si ATI Radeon™ HD 5850


Documentatia mea: AMD (Advanced Micro Devices) a construit cele mai puternice placi single-GPU porduse vreodata. Diferenta dintre HD 5870 si 5850 ar fi aceea ca HD 5850 este ca HD 5850 are un pret mai redus decat 5870 si ca HD 5850 este compatibil la toate carcasele normale si prezinta un consum redus.

Exemple de jocuri de care am tot auzit ca se joaca baietii si care probabil ar fi multumiti de performanta acestor placi video, ar fi: Warkraft 4, Wolfenstein, Two Worlsd 2

De aici incolo las pe impatimitii de jocuri sa-si dea cu parerea :P

O statistica care arata cat de multumiti au fost gamerii din Cehia care au incercat aceste tipuri de placi o puteti vedea urmand link-ul urmator: http://www.dvhardware.net/article37825.html

2 comentarii:

Michael spunea...

Ca idee, încearcă să înlocuiești ultimul link de google cu linkul real către imagine: http://www.dvhardware.net/article37825.html

Nu de alta, dar, arată urât...

Momo spunea...

deci da,,,sper sa rasp corect dupa 4 pahare de whisky si 5 stikle de bere,,,

deci am av in intentie,,am cautat 2 min,,am lasat deoparte,,,am facut altceva, ,,,am schimbat link,,,deci, am uitat,,intr,un final,

ms,,,