twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :) UNICEF

Prima etapa a concursului Super Blog 2009

80 de puncte din 100 :))

Uraaa!! a inceput prima etapa a concursului SuperBlog 2009 organizat de PCNews. Dar in ce mod a inceput!!! Prima etapa 1 - scrie un articol despre Laptopul Asus UL 30 cu o autonomie de 12 ore!

12 ore de libertate deplina cu Asus UL 30.
ce facem cu un astfel laptop?

hm,,probabil as putea sa-l folosesc pe munte, la mare, sau intr-un drum lung cu trenul,,,



Insa eu as calatori intr-o total alta lume, mult mai fascinanta si mai colorata - lumea insectelor, mai exact in lumea gandacilor din marile suburbii.

Folosirea unui laptop care are autonomie de 12 ore ar fi implinirea unui vis, si anume o zi in care sa pot sa lucrez la proiectele si pozele mele de specialitate legate de speciile Megaloblatta Blaberoides si Blatta Orientalis in imediata apropiere a mediului lor. Ar fi intr-adevar o experienta unica, speciala.

As fi foarte interesat ca subiect de studiu sa stiu in ce mod ar reactiona insectele cand m-ar vedea asezandu-ma pe jos si petrecandu-mi 12 ore/zi cu ele. Ati vizionat filmul "The Instinct"? Era vorba despre un cercetator de Maimute. Fiind din ce in ce mai pasionat de aceste studii, a inceput sa-si petreaca timpul din ce in ce mai mult cu ele, astfel ca treptat a ajuns sa fie "integrat" in lumea lor - intr-un fel asta mi-as dori si eu.

Un astfel de studiu legat de o comuniune intre un om si insectele de acest gen, ar putea aduce multe beneficii intr-o lume in care in toate suburbiile marilor metropole sunt prezente un numar infinit de insecte, beneficii datorate liberatii create de un astfel de Laptop a carui date tehnice pot fi vazute urmand acest link: http://www.pcgarage.ro/notebook-laptop/asus/ul30a-qx061c-core-2-duo-su7300-13ghz/

Avantaj mare ar fi intr-adevar placa video de tip NVIDIA *GeForce*G 210M, care m-ar ajuta sa prelucrez cat mai aproapae de realitatea pozele facute in acest spatiu. Si cum poti reproduce mai real niste imagini, fara sa fii prezent la fata locului?

Desigur ca astfel as putea sa fac pe loc notite cu privire la studii, fara sa mai trebuiasca sa-mi notez pe alte hartii , ca apoi sa transcriu sau sa trebuiasca sa-mi readuc aminte pas cu pas elementele cercetate in ziua respectiva.

Difuzoarele de redare de inalta calitate Altec Lansing* cu SRS Premium Sound cu siguranta m-ar ajuta la o convietuire cat mai "pasnica" cu micile animalute, pentru ca as putea sa dau drumul in acest timp la inregistrarile audio facute cu sunetele de semnalizare emise de insecte. Probabil astfel as fi mult mai usor astfel acceptat in familia lor.

Cum toti stim cat de intuneric este intr-un astfel de spatiu ce poate fi mai util sa ai o tastatura iluminata.

In speranta ca puii de gandaci nu o sa-mi intre in cele 4 spatii de USB ale acestui magnific laptop, va las sa meditati si sa inacercati sa va imaginati cat de minunata ar fi o astfel de zi: Laptop + insecte.

Sa fiti iubiti! - nu de gandaci!! De ei numai eu am dreptul :P >:)

0 comentarii: